Hoe neem ik contact op met Bondora’s klantenondersteuning?
Je kunt contact opnemen met de klantenondersteuning via het feedbackformulier hieronder.
Het is belangrijk ons te sturen vanaf het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen op je Bondora account. Zo kunnen wij je identiteit verifiëren.
Als je ons stuurt vanaf een e-mailadres dat niet aan je Bondora account gelinkt is, kunnen we je geen informatie verstrekken. We moeten eerst verifiëren of je het echt bent om je account en identiteit te beschermen.
Hiervoor vragen we je om een kopie van je identiteitsbewijs, je identiteitsnummer of enig aanvullend bewijs dat we nodig hebben om je te identificeren.
Als je geen toegang hebt tot het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken, update je e-mailadres. Wanneer je dit doet, hoeven we geen aanvullende vragen te stellen en krijg je sneller antwoord op je vraag.
Hoe formuleer ik mijn vraag het best?
Beschrijf het probleem zo nauwkeurig en duidelijk mogelijk. Zo hoeven we geen aanvullende vragen te stellen en kunnen we je direct helpen.
- Als je ons een document of afbeelding stuurt, controleer dan of de kwaliteit van het document goed is en alle benodigde informatie bevat.
- Als je ons over een technisch probleem stuurt, voeg dan ook een screenshot bij met de foutmelding.
- Als je informatie wilt over een gedane betaling, voeg dan een bewijs van betaling toe.
Wanneer en hoe we antwoorden
Momenteel kunnen we je in 7 talen antwoorden: Engels, Spaans, Fins, Ests, Russisch, Nederlands en Lets.
We zullen je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen onze werkuren (09:00 – 17.00 EET) antwoorden. We doen ons best om je binnen één werkdag te antwoorden.