Hoe voeg ik geld toe aan mijn Bondora-account?
Je hebt twee mogelijkheden om geld toe te voegen aan je Bondora-account: SEPA-overboekingen of Trustly-betalingen. Beide zijn gemakkelijk en vrijwel onmiddellijk!
1. SEPA-overboekingen en betalingen via je online bank
- Log in op je Bondora-account.
- Gebruik de op het dashboard aangegeven online betalingsinformatie om een betaling te doen aan Bondora.
- Log in bij je online bank, doe een nieuwe betaling en voeg de betreffende betalingsgegevens toe. Vermeld bij de betalingsinformatie je referentienummer en je naam.
Ontvanger: Bondora AS
IBAN rekeningnummer: EE937700771004427510
Bank: AS LHV Pank
BIC/SWIFT: LHVBEE22 (XXX)
Referentienummer: Gebruik je unieke referentienummer zoals vermeld op je dashboard
Referentie tekst: Gebruik je unieke referentienummer zoals vermeld op je dashboard
Adres: Tartu mnt 2, 10145 Tallinn, Estland
SEPA-betalingen staan over het algemeen binnen enkele uren op je Bondora-account. Afhankelijk van de bank kan de overschrijving tot 3 werkdagen duren. Op feestdagen en in het weekend kan het langer duren voordat het op je account staat.
Bevestig ook de exacte kosten bij je bank alvorens geld over te maken. Als je bank ook kosten in rekening brengt aan de ontvanger van de betaling, dan worden deze kosten toegevoegd aan je maandelijkse aflossingen.
2. Trustly
Een andere optie is om een betaling te doen via Trustly. Trustly voert de betaling rechtstreeks vanaf je online bank uit, zodat je betaling onmiddellijk wordt bevestigd. Het is veilig, gratis, en je hoeft je niet te registreren voor Trustly. Je hebt alleen de inloggegevens van je internetbank nodig om via Trustly te betalen.
- Om een betaling te doen, log je in op je account en schakel je van de standaard SEPA-optie over naar Trustly
- Voer het bedrag in dat je aan je account wilt toevoegen en klik op "Geld toevoegen".
- Vervolgens zoek je je bank en log je in bij je internetbank De betaling wordt onmiddellijk bevestigd en binnen enkele minuten bijgeschreven op je Bondora-account. Als je bank niet op de Trustly-lijst staat, gebruik dan de SEPA-overboekingsoptie.
Belangrijk: Als je Trustly gebruikt, kun je alleen het unieke referentienummer gebruiken dat voor elke nieuwe overschrijving gegenereerd wordt. Je ziet dit referentienummer in het Trustly-venster als je een betaling doet vanaf je Bondora-account. Als je per ongeluk een eerder gegenereerde referentiecode opnieuw gebruikt hebt en je geld rechtstreeks naar de bankrekening van Trustly gestuurd hebt, neem dan direct contact op met de klantenondersteuning van Trustly. Zodra je hen een betalingsbewijs hebt verstrekt, betaalt Trustly je geld direct terug.
Trustly-betalingen kunnen alleen gedaan worden door in te loggen op je Bondora-account. Als je een overschrijving wilt doen vanaf je online bank, gebruik dan de SEPA-overboekingsoptie.