Wat is Bondora's procedure voor een leningaanvraag?
Bondora is een 100% online webgebaseerde financiële dienst. Bij het aanvragen van een lening wordt voor elke klant een persoonlijk Bondora-account aangemaakt, dat gebruikt wordt om de status van de leningaanvraag te volgen.
Indien de leningsovereenkomst reeds is ondertekend, zullen alle documenten met betrekking tot de lening (bijv. de leningsovereenkomst en het betalingsschema) beschikbaar zijn op je account.
Wij kunnen de maandelijkse betalingen niet automatisch van je bankrekening afschrijven, en je zult de juiste betalingen aan je Bondora-account moeten toevoegen. Alle vereiste betalingsgegevens (via Trustly of internetbankoverschrijvingen) zijn beschikbaar op je account.
Wij sturen geen maandelijkse facturen, maar wij sturen je vóór de vervaldatum een e-mail en een sms-herinnering aan de komende betalingsdatum. De e-mail bevat ook informatie over de betalingsgegevens en het te betalen bedrag.