Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
Volg deze stappen om je persoonlijke informatie, zoals je contactgegevens, bankgegevens, wachtwoord, taalvoorkeur, enz. te wijzigen:
- Log in op je Bondora-account, klik op je naam in de rechterbovenhoek en selecteer "Mijn Account".
- Van hieruit kun je je naam, telefoonnummer, bankrekeninginformatie, wachtwoord, e-mailadres, en social media-inloggegevens wijzigen.
- Bewaar je wijzigingen. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail om te bevestigen dat de wijzigingen zijn opgeslagen.
Als je het moeilijk vindt om je telefoonnummer of andere persoonlijke gegevens te wijzigen, schrijf dan naar ons Ondersteuningsteam via het onderstaande formulier. Vergeet niet een telefoonrekening bij te voegen waarop je naam en nummer staan vermeld. *De factuur mag niet ouder zijn dan drie maanden
Om je woonadres te wijzigen, kun je contact opnemen met onze klantenondersteuning via het onderstaande formulier. (Je kunt op je leenovereenkomst nagaan welk adres bij ons bekend is). Verstrek een naar je nieuwe adres gestuurde factuur waarop je naam en adres zichtbaar zijn. Als je geen facturen hebt om te sturen, kun je gebruik maken van een huurovereenkomst of een document waaruit de aankoop van onroerend goed blijkt.